Op donderdag 13 februari zijn we te gast bij het distributiecentrum van Intertoys in Waddinxveen. Creative agency Vandeez uit Nootdorp is sinds 2022 het strategisch en creatief bureau van deze marktleider in speelgoed. De merkexperts van Vandeez nemen je mee in de merkaanpak van Intertoys en geven je tips en tricks hoe jij onderdelen kan toepassen op jouw onderneming.
Wat kun je verwachten?
– | Een kijkje achter de schermen bij de merkstrategie van een marktleider in speelgoed |
– | Praktische tips en tricks om merkstrategie, merkuitstraling en merkactivatie zelf toe te passen |
– | Interactieve break-out sessies waarin je in kleine groepen aan de slag gaat met jouw eigen merk |
Over Vandeez
Vandeez vergroot sinds 2009 de waarde en impact van merken: van internationaal tot lokaal. Dit doen zij vanuit een doordachte aanpak, oprechte belangstelling in de merken waar ze voor werken en de mensen achter die merken.
Break out sessies
Je kan deelnemen aan één van de twee onderstaande break-out sessies:
– | Merkstrategie: In deze sessie krijg je waardevolle inzichten waar jouw organisatie voor staat, waar het naartoe gaat en hoe jouw merk zich kan onderscheiden van concurrenten. Aan bod komen: merkidentiteit, merkwaarden, klantbehoeften en onderscheidende kracht. |
– | Merkactivatie: In deze sessie krijg je praktische tips hoe je jouw merk tot leven brengt bij je doelgroep. Met merkactivatie creëer je merkbekendheid en loyale klanten. Aan bod komen o.a. doelen, klantreis, mediamix en campagnes |
Programma
15.00 uur | Inloop met koffie en thee |
15.30 uur | Plenair: ‘De Merkbeleving van Intertoys’ |
16.15 uur | Break-Outs: stap voor stap bouwen aan je merk |
17.30 uur | Experience tour DC Intertoys |
18.15 uur | Drinks & Bites |
19.00 uur | Einde bijeenkomst |
Mis deze kans niet om waardevolle inzichten op te doen voor jouw onderneming!
Aanmelden
Via deze aanmeldlink kan jij je aanmelden voor deze bijeenkomst. Als je je aanmeldt gaan we ervan uit dat je erbij bent!