Hét ondernemersnetwerk in de Randstad
VNO-NCW WEST  >  Agenda

Detail Bijeenkomst

20801663-c112-4186-92d7-e46858b64901
Noordwest-Holland: Inspiratiesessie De Ultieme Klantreis
Datum
14-11-2019

Tijd
16:00 - 19:00 uur

Locatie
Deloitte
Robonsbosweg 5
1816 MK  ALKMAAR

Omschrijving
Je wilt natuurlijk ook de beste (digitale) klantervaring voor jouw organisatie. Maar aan welke knoppen moet je draaien in tijden van personas, klantreizen, design thinking en data analyses? Hoe blijf jij onderscheidend? Zet jij de klantreis al centraal en welke valkuilen zijn er?
Wij nodigen jou van harte uit, samen met onze partner Deloitte, voor de Inspiratiesessie De ultieme klantreis.  De volgende drie specialisten zullen je meenemen in hun eigentijdse aanpak.

Caspar Fraiture, is adviseur nieuwe stijl voor Raden van Commissarissen en de boardroom, director digital en managing consultant bij Bvolve én spreker op internationale events. Met kennis en fascinatie voor de invloed van e-commerce en social media tijdens de customer journey, leidt hij organisaties geruisloos door de digitale disruptieve economie van vandaag. Hij is een digitale transformer en helpt je graag om de disruptor te worden in jouw branche. Hij zal zijn digitale passie en persoonlijke visie delen, over de key track voor succes in de customer journey en de top drie trends.

Evert Vols, klantbelever bij Buro Improof, neemt je mee in de wereld van klantgerichtheid en klantreizen. Het zijn zo langzamerhand veel gehoorde Buzz-woorden, maar wat is het precies, wat levert het op en hoe laat je het heel pragmatisch in je voordeel werken? Op een interactieve manier en met veel concrete voorbeelden geeft Evert hier inzicht in. Na deze sessie ben je geïnspireerd en heb je de juiste handvatten om zelf nog klantgerichter te werken.

Franklin Heijnen, creative director bij Deloitte Digital,  helpt teams bij bedrijven en overheden om echt te luisteren naar klanten en om vanuit die kennis de klantervaring te ontwerpen en te realiseren. Franklin heeft ruim 20 jaar ervaring met digitale projecten en werkt voor grote  organisaties als Rabobank, ABN AMRO, PostNL en DSM. Hoe ga je van een fysieke naar een digitale klantbeleving? Franklin laat zien hoe je Design Thinking kan toepassen om zelf klantervaringen te ontwerpen.

Na afloop van het plenaire deel is er ruime gelegenheid voor netwerken.

Heb je interesse in dit event? Mail dan je gegevens naar noordwest-holland@vno-ncwwest.nl
Graag tot 14 november!